Alla inlägg under augusti 2011

Av barnkampen - 28 augusti 2011 22:43

Har någon av er som läser detta provat alternativa vägar?

Det ska bli intressant om kroppen efter behandlingen formligen "sprutar" ut ägg.... humm... det kan jag nog inte hoppas på...


Men.. jag har i alla tider haft stora problem med kalla fötter. De är hopplösa att värma upp och blir stela. Sover alltid med sockor, varesig det är minus 20 grader eller 35 grader varmt, jag fryser i alla fall. När jag har jobbat natt fryser jag väldigt på morgonen.... stjärtvärme på fullt, även här på sommaren. Nu efter 2 zonterapibehandlingar är fötterna som kaminer och jag sover utan sockor, även stjärtvärmen får vara av när jag åker hem efter en jobbnatt.


Fantastiskt....

Av barnkampen - 26 augusti 2011 13:21

I onsdags kom paketet från Uppsala Akademiska. Det innehåller nya kanyler och spetsat till sprutor. Det innebär att snart drar det igång igen. Schemalagda sprutor. Bara ordet sprutor får mig att rygga tillbaka och känslan från förra gången kommer krypande..... obehag, men ändå med en touch av spänning och förväntan.


Doktorn sa att vi skulle köra nästan samma ordination som förra gången. Fostimon och orgalutran, vilket enligt honom, var det bästa. Förhoppningen jag har är att det ska skapa flera ägg än ett, som blev resultatet förra gången. Meningen är att vi ska köra igång med sprutorna när jag fått min mens nästa gång, ca 10 oktober.


Denna gång är jag förberedd, jag och min chef har en bra dialog om att jag inte ska jobba i min ansvarsfulla roll utan vara sjukskriven eller göra något annat under tiden då jag tar sprutorna. Kroppen är utvilad efter en underbar semester. Jag har oxå börjat att gå till en zonterapeut som ska rensa ut massa gifter ur kroppen och göra kroppen reda att ta emot det befruktade ägget. Allt för att skapa en positiv förhoppning.


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards